معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ مطرح کرد؛

توزیع بیش از ۵ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۲ / جدول کشی معبر خیابان لاله زار

کریمی آخرین اقدام‌های انجام شده در حوزه عمران را در سطح منطقه ۱۲ تشریح کرد.

توزیع بیش از 5 تن آسفالت در معابر منطقه 12 / جدول کشی معبر خیابان لاله زار

محمدحسین کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه با تاکید بر این نکته که کار آسفالت معابر در حال انجام است گفت: از ابتدای سال تا به امروز نزدیک به 5 هزار و 800 تن آسفالت در سطح معابر منطقه 12 شهرداری تهران پخش کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12افزود:در برنامه ریزی انجام شده جهت پخش آسفالت، معابری مانند خیام، شوش، هرندی و دانش سرا با توجه به شرایط موجود در اولویت قرار گرفت.

کریمی ادامه داد: از دیگر برنامه های در دست اجرا تراش روکش معبر مولوی است و باید به این نکته تاکید کنم که تراش روکش معابر سطح منطقه 12 در دستور کار است و به مرور زمان انجام می شود.

او در تشریح دیگر اقدام های عمرانی انجام شده در سطح منطقه 12 شهرداری تهران گفت: از مهمترین اقدام های در دست اجرای شهرداری منطقه موضوع بهسازی خیابان لاله زار است که کار جدول گذاری و تراش روکش از خیابان منوچهری به بالا در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 12  ادامه داد: به دنبال اصلاح زیر ساخت ها در معبر لاله زار هستیم و یکی از مواردی که مورد توجه موضوع فاضلاب است که امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم کار بهسازی خیابان لاله زار را به سرانجام برسانیم.


بیشتر بخوانید

کلکسیون تخلف‌ها در پاساژ گوهری/ قطع درخت و تبدیل سرویس بهداشتی به مغازه شاهکار آقای مالک
پلاک گذاری درختان مجتمع باغ بهشت آغاز شد
قطع درختان باغ بهشت برای تامین سرانه‌های بهداشتی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان