یدالله محبی در گفت و گو با ایرنا:

اولویتم برای لیگ برتر حضور در تیم کرمانشاه است

کرمانشاه- ایرنا- کشتی گیر کرمانشاهی و ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشوررمان گفت: برای شرکت در مسابقات فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اولویت اولم حضور در تیم کرمانشاه است.

اولویتم برای لیگ برتر حضور در تیم کرمانشاه است

یدالله محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف حضور کرمانشاه در لیگ برتر امسال مشخص شود تا بتوانم تیم فصل بعد خود را انتخاب کنم.

وی گفت: در صورت شرکت کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر به طور قطع برای شهر و دیار خودم روی تشک خواهم رفت و به سایر پیشنهادات پاسخ منفی می دهم.

محبی تصریح کرد: هم اکنون از چند تیم مثل سایپاخزر، دریاچه ارومیه و ستارگان ساری پیشنهاد دارم اما همچنان منتظر اعلام نظر نهایی کرمانشاه برای شرکت یا عدم شرکت در لیگ برتر هستم.

قهرمان سنگین وزن آسیا ادامه داد: اکثر تیم های مدعی و آن هایی که اسپانسرهای قوی دارند اقدام به جذب نفرات موردنیاز خود کرده و در حال تکمیل لیست خود هستند.

وی افزود: امیدوارم اگر قرار است کرمانشاه نیز در لیگ برتر تیم داری کند با توان مالی خوب و جذب هرچه سریعتر کشتی گیران بومی و شاخص خود این کار را زودتر انجام دهد.

محبی یادآوری کرد: تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر اول مرداد اعلام شده است اما به نظر می رسد با توجه به شیوع دوباره کرونا رقابت ها به تعویق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود اکثر باشگاه های بدنسازی و سالن های ورزشی تعطیل هستند و هنوز تمرینات تیم ها تا جایی که اطلاع دارم آغاز نشده است.

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کرمانشاهی تیم ملی یادآور شد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تمرینات و اردوهای تیم ملی تعطیل شده و من نیز به توصیه مسوولان از انجام تمرین خودداری کرده ام.

محبی در پایان گفت: در این مدت تمرینات خود را به شکل انفرادی دنبال کرده ام تا آمادگی نسبی خود را حفظ کرده و بتوانم با آغاز تمرینات به آمادگی موردنظر برسم.

کسب 2 مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا و یک برنز از مسابقات آسیایی داخل سالن از جمله مهمترین موفقیت های یدالله محبی بوده است.

وی همچنین در مسابقات قهرمانی جهان سال های 2017 پاریس و 2019  قزاقستان نیز نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان بود که از کسب مدال بازماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان