۱۵۴ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرستان سامان تخصیص یافت

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به شهرستان سامان خبر داد و گفت: این اعتبارات در ۲۸ فصل بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان توزیع شد.

154 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرستان سامان تخصیص یافت

اردشیر آذر روز یکشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل و اجرای 105 طرح عمرانی، تولیدی، زیرساختی و آموزشی در سالجاری تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 135 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از رشد خوبی برخوردار بوده است.

آذر، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سامان در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و باغداری، تصریح کرد: شکوفایی این ظرفیت‌ها نقش بسزایی در تحقق توسعه پایدار این شهرستان و استان دارد که تقویت اعتبارات این شهرستان در همین راستا است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: علاوه‌بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، هر یک از شهرستان‌های 10 گانه استان می‌توانند از ظرفیت اعتبارات ملی، مدیریت بحران و اعتبارات متمرکزی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته می‌شود برای پیشبرد طرح‌های خود بهره‌گیری کنند.

به گزارش ایرنا، سهم چهارمحال و بختیاری از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 99، یک هزار و 137 میلیارد تومان است.

مرکز شهرستان سامان در 20 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان