عرضه‌های اولیه امسال ۹ تایی می‌شود

تعداد ۳۰ میلیون سهم شرکت رایان هم افزا سه‌شنبه این هفته(۲۴ تیرماه) با نماد معاملاتی "رافزا" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

عرضه‌های اولیه امسال 9 تایی می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 30میلیون سهم شرکت رایان هم افزا معادل 15 درصد سهام این شرکت، سه‌شنبه این هفته(24 تیرماه) به‌عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "رافزا" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2450 تا 2500 تومان برای هر سهم و با سهمیه 20سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. ضمن این که مان ثبت اسفارش نیز برای این عرضه اولیه ساعت 13 تا 17 روز سه‌شنبه عنوان شده است.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا و متعهدین خرید نیز شرکت‌ تامین سرمایه لوتوس پارسیان به میزان 33.33 درصد و شرکت تامین سرمایه امید به میزان 16.67 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

علاوه بر این تعداد 4میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری پویا نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

گفتنی است بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان