کارگردان سریال دل کرونا گرفت

منوچهر هادی، سازنده مجموعه نمایش خانگی «دل» از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد.

کارگردان سریال دل کرونا گرفت

منوچهر هادی، سازنده مجموعه نمایش خانگی «دل» از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد.

به گزارش ایرنا، این کارگردان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ابتلایش به ویروس کرونا را تایید کرد.

وی در این باره نوشته: هفته پیش کمی سرفه می‌کردم تماس گرفتم آمدند منزل تست کرونا دادم و فردایش جوابش آمد که مثبت بود. شبش کمی تب و لرز داشتم اما بعدش حالم بهتر شد. دکتر متخصص توصیه کرده است دو هفته در منزل قرنطینه باشم و از منزل بیرون نروم تا دیگران را مبتلا نکنم.

هادی در حال حاضر سریال «دل» در حال عرضه در شبکه نمایش خانگی است.

همچنین فصل دوم سریال «عاشقانه» که با عنوان گیسو قرار است به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شود، در مرحله پیش‌تولید و نگارش فیلمنامه است.

«دلدادگان»، «خوب بد زشت» و «خداحافظ بچه» سریال‌های هادی در تلویزیون هستند. او کارگردان «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «کارگر ساده نیازمندیم» و «من سالوادور نیستم» در سینماست.

ویروس کرونا موسوم به «کوید 19» اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد. «تدروس آدهانوم» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه 21 اسفند 98 در کنفرانسی خبری تاکید کرد اگرچه واژه «همه‌گیر» (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت استفاده شود اما ارزیابی‌های این سازمان ویروس کرونا را «همه‌گیر جهانی» شناسایی و اعلام می‌کند.

مواردی از ابتلا به کرونا در ایران از 30 بهمن 1398 مشاهده شد؛ تا امروز 255 هزار و 117 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و 12 هزار و 635 نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده اند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان