ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا (دوشنبه) ۲۳ تیرماه خبر داد.

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

محمد حسینی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق در ادارات استان اعمال می‌شود. 

وی گفت: این تغییرات با عنایت به مصوبه تیرماه 97 هیات وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما برای رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می‌شود. 

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: پیرو این تصمیم، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه 23 تیرماه تا روز جمعه 31 مردادماه تغییر می‌کند و مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات‌رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی هستند، از این قاعده مستثنی هستند. 

وی افزود: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 و 45 دقیقه تا 13 و 45 دقیقه است. 

حسینی گفت: ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت 6 و 45 دقیقه تا 12 و 45 دقیقه تعیین شده است. 

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست؛ به منظور کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل 25 درجه سانتیگراد و خارج کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه نظارت دقیق داشته باشند. 

وی تاکید کرد: بر اساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه‌جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان