سوانح رانندگی در قزوین سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - سرپرست پلیس راه قزوین گفت: انحراف به چپ، تغییر مسیر ناگهانی و بی احتیاطی در سوانح رانندگی قزوین سه کشته و یک مجروح در استان برجای گذاشت.

سوانح رانندگی در قزوین سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت حسنی تصریح کرد: در حادثه نخست و به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده تاکستان - اک، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد در سانحه رانندگی بین 2 دستگاه سواری پژو و پراید، رانندگان هر دو وسیله مصدوم و توسط عوامل امداد به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه راننده خودرو پژو به علت شدت جراحت‌های وارد شده جان خود را از دست داد.   

سرپرست پلیس راه قزوین، علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات را انحراف به چپ از سوی راننده پژو اعلام و افزود: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تغییر مسیر ناگهانی بلای جان راکب موتور سیکلت شد 

سرهنگ حسنی با اشاره به حادثه دوم، گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان وانت با یک دستگاه موتورسیکلت در سه راهی شامی شاپ واقع در تاکستان، متاسفانه راکب موتور جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: برابر نظر کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی راکب موتورسیکلت نسبت به وانت نیسان اعلام شده است.

بی احتیاطی کامیون ایسوزو جان عابر پیاده را گرفت

سرپرست پلیس راه استان قزوین ادامه داد: به علت بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون ایسوز جان عابر پیاده در روستای کورانه قزوین را گرفت.

وی یادآور شد: علت این حادثه نیز از سوی کارشناس پلیس، حرکت با دنده عقب بدون توجه کافی به اطراف از سوی راننده کامیون اعلام شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان