هزینه لالوویچ از زادگاهش برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰

اتحادیه جهانی کشتی مُصر به برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰ است و این رقابت‌ها فعلا قرار است در زادگاه رئیس UWW برگزار شود.

هزینه لالوویچ از زادگاهش برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال 2020

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این نیز مشخص بود که اتحادیه جهانی کشتی درصدد برگزاری مسابقات جهانی در سالی است که المپیک به خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا در جهان، یک سال به تعویق افتاده است.

چند ماهی زمان برد تا اینکه UWW بتواند نظرات فدراسیون های ملی و کارشناسان و اعضایش را در خصوص برگزاری مسابقات و همچنین در نظر گرفتن همه نکات لازم درخصوص انجام مسابقه در دوره کرونا، مورد بررسی قرار دهد و در نهایت در روزهای گذشته اعلام شد که مسابقات بزرگسالان جهان آذر ماه امسال در صربستان برگزار خواهد شد. با این حال همچنان  اتحادیه جهانی در آخرین تقویمش تاکید داشته که شرایط برگزاری مسابقات با توجه به وضعیت کرونا در دنیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اینکه چقدر و چطور می‌شود مسابقات را با کمترین میزان خطر به انجام رساند.

طبیعتا نناد لالوویچ صربستانی، در این خصوص از زادگاه خودش مایه گذاشته، آنها برای اولین بار قرار است میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان باشند و پیش از اعلام تقویم فدراسیون فدراسیون جهانی نیز این خبر در سایت فدراسیون کشتی صربستان بازتاب داشت.

صرب‌ها قرار است با فاصله اندک میزبان مسابقات جوانان جهان و بزرگسالان جهان در سال 2020 باشند. فدراسیون کشتی صربستان در همین زمینه، با اعلام اینکه این برای اولین بار است که چنین مسابقاتی را میزبانی می‌کنند، ابراز امیدواری کرده بود: «اطمینان داریم که با حمایت‌ نهادهای مربوطه و دولت صربستان، میزبان بسیار خوبی از این رقابت بزرگ و ورزش مورد علاقه مان خواهیم بود.»

این علاقمندی و اعلام آمادگی در شرایط بحرانی جهان به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، قطعا با ارتباطات نناد لالوویچ با فدراسیون کشتی کشورش خواهد بود. او می‌خواهد مسابقات جهانی کشتی به هرشکل که شده، امسال برگزار شود و در این راه از کشورش هزینه می‌کند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان