عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم تهیه شیوه نامه جدید مقابله با کرونا از سوی ستاد ملی مقابله با این بیماری

نژادبهرام گفت: لازم است ستاد ملی مقابله با کرونا شیوه نامه جدید مقابله با این بیماری را تهیه و ابلاغ کند.

لزوم تهیه شیوه نامه جدید مقابله با کرونا از سوی ستاد ملی مقابله با این بیماری

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت اعمال محدودیت ها در پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در پایتخت و افزایش دغدغه ها برای موج دوم ابتلاء شهروندان به این ویروس لازم است محدودیت های بیشتری در تهران اعمال شود و این محدودیت ها می تواند در 3بخش عمومی، خصوصی و دولتی باشد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که محدودیت های رفت و آمد می تواند نقش موثری در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته باشد افزود: دورکاری کارمندان، استفاده از ظرفیت مجازی در پیش برد کارها از جمله اقدام های موثری است که می تواند کاهش سفر را به دنبال داشته باشد.

نژاد بهرام ادامه داد: حدود 50درصد از تهرانی ها برای انجام کارهای خود از خانه خارج می شوند که 25 درصد خروج ها به دلیل تامین مایحتاج است.

او بیان کرد: در فروردین ماه با شیوع ویروس کرونا در پایتخت با توجه به این نکته که آمادگی لازم برای مقابله با بیماری کرونا وجود نداشت اما وضعیت ما نسبت به این روزها بسیار مطلوب تر بود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: 70کشته در روز به دلیل شیوع ویروس کرونا در پایتخت آمار بسیار نگران کننده ای است که من بر همین اساس به رئیس ستاد مقابله با کرونا برای تهیه و ارائه شیوه نامه های جدید برای مقابله با این ویروس  تذکری دادم.


بیشتر بخوانید

واکنش عضو شورای شهر تهران به تخریب پاساژ توحید
اصلاح قانون شورایاری‌ها در اختیار شورای شهر تهران نیست
فراهم سازی بستر پایش ساختمان‌ها در برابر آتش سوزی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان