در شبکه پرس تی وی؛

برجام پنج سال پس از امضا سوژه ایران امروز شد

برنامه این هفته «ایران امروز» در شبکه پرس تی وی به مناسبت پنجمین سالگرد برجام به نقد و بررسی روند امضای این توافق می پردازد.

برجام پنج سال پس از امضا سوژه ایران امروز شد

به گزارش سینماپرس، برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی، اقدامات مدعیان احترام به قانون و پیمان‌های بین‌المللی در آمریکا و کنگره این کشور در راستای اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های خلاف نص صریح برجام بلافاصله پس از امضای این توافقنامه را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دهد.

در این برنامه برخی از این اقدامات از جمله تلاش آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها در راستای ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران پیش و پس از برجام، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و ارسال بدافزارهایی به قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با اشاره به انفجار اخیر در تاسیسات نطنز و بررسی علل احتمالی آن به واکاوی راهکارهای ایران برای فشار بیشتر بر غرب در جهت پای بندی آنها به وعده‌های خود پرداخته و نقش آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای در جریان اجرای این توافق را بررسی می‌کند.

سوءاستفاده قدرت‌های بزرگ از آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای برای جلوگیری از امضای NPT توسط اسرائیل و تسهیل دستیابی این رژیم به تولید انبوه سلاح هسته‌ای و نگاهی به فتوای رهبری مبنی بر حرمت ساخت بمب اتمی و تاکید ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای برای اهداف صلح‌آمیز نظیر تولید برق و کاربردهای پزشکی و علمی از دیگر محورهای مهم مورد بحث در این برنامه به شمار می‌رود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 1 بامداد چهارشنبه 25 تیر از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در 2 نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان