استعفای سرمربی داماش گیلانیان پس از بازی با فجر سپاسی

رشت - ایرنا - مازیار ربیعی فر سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان پس از پایان دیدار تیمش با فجرسپاسی از سمت خوذ استعفا داد.

استعفای سرمربی داماش گیلانیان پس از بازی با فجر سپاسی

مازیار ربیعی فر پس از تساوی یک بر یک تیم داماش برابر فجرسپاسی شیراز در خصوص این دیدار در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : برخلاف نیمه اول در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد چون همه تیم زحمت خود را کشیدند.

وی افزود: بازیکنان تیم داماش خیلی شریف هستند که با پنج تا 15 درصد دریافتی اینطور  تلاش می کنند و با توجه به اینکه در دو هفته اخیر در غیاب مدیریت باشگاه به هر شکل در کنار تیم بودم و بازیکنان در این دو دیدار اخیر نیز همانند سایر مسابقات با تمام وجود تلاش کردند.

وی ادامه داد: من از مدیریت باشگاه و تماشاگران واقعی داماش قدردانی می کنم و استعفای خود و قطع همکاری با داماش را اعلام کرده و برای این تیم خوب و پرطرفدار و سرمربی آینده تیم نیز آرزوی موفقیت دارم .

وی بیان کرد: تا پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور پنج بازی باقی مانده و این تیم به طور قطع در لیگ خواهد ماند اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ ها به گل تبدیل نمی شود و با رفتنم شاید این مشکل حل شود.

 وی افزود : داماش تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی این تیم تشکر می کنم که تحمل کردند.

ربیعی فر در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت هایش راضی هستم اما متاسفانه برخی ها معنای محبت را متوجه نمی شوند و از این بابت فکر می کنم که اگر از تیم بروم راحت ترم و استعفا تصمیم خودم است و در ادامه به عنوان یک طرفدار هر کمکی از دستم بر آید برای داماش انجام خواهم داد.

وی همچنین از حمایت های فرماندار رشت نیز قدردانی کرد که در هفته های اخیر به تیم کمک کرد و در کنار داماش و سپیدرود بود و گفت : به طور حتم با وی تماس گرفته و استعفایم را اطلاع می دهم تا در صورت نیاز با مشورت مدیریت قبلی، سرمربی تیم قبل از بازی با سپیدرود مشخص شود.

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و فجرسپاس شیراز دوشنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم،  داماش گیلانیان با کسب 33 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان