پیرمردها نمی میرند در جشنواره شانگهای

پیرمردها نمی میرند در جشنواره شانگهای

بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای از 25 جولای تا 2 آگوست (4 تا 12 مرداد) در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد و فیلم “پیرمردها نمی میرند” به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی مشترک وی و سلمان عباسی در تازه ترین حضور بین المللی در بخش “چشم انداز بین الملل” این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.
به گزارش رسیده، جشنواره شانگهای یکی از جشنواره های رده الف دنیاست که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعویقی یک ماهه و به صورت بسیار محدودتری نسبت به سال های گذشته برگزار می گردد. “پیرمردها نمی میرند” در اولین حضور جهانی خود در سال گذشته موفق به دریافت جایزه “روح آسیا” از جشنواره توکیو شده بود و این سومین حضور این فیلم در جشنواره های رده الف دنیا بعد از جشنواره توکیو در ژاپن و جشنواره گوا در هند است.
” پیرمردها نمی میرند ” اولین فیلم بلند رضا جمالی با بازی نادر مهدی لو، حمدا… سلیمی، ندا حق شناس و سلمان عباسی ست. داستان فیلم درباره روستایی بکر و خوش آب و هواست که سال‌هاست در آن کسی نمرده است. حال که اکثر اهالی پیر و ناتوان شده اند، تصمیم می گیرند با خودکشی مرگ را به روستا بیاورند. این فیلم به زودی در سینمای هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.
پخش بین المللی فیلم “پیرمردها نمی میرند” به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی ست.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان