شاخص بورس ۹۲۷۴ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۹هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۸۲۲هزار واحد قرار گرفت.

شاخص بورس 9274 واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 11میلیارد و 887میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 20هزار و 422میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 991هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 9هزار و 274واحدی در ارتفاع یک میلیون و 822هزار و 117واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و گروه مپنا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 47میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 136میلیارد تومان در 812هزار و 923نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد افت کرد و در ارتفاع 18 هزار و 684واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و فرابورس ایران شد و در مقابل شرکت‌های هلدینگ صنایع خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان