وام با سپردن سفته برای رانندگان آسیب دیده از کرونا در ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آسیب دیدن ۲۱ هزار واحد کسب و کار در این استان به واسطه ویروس کرونا خبر داد.

وام با سپردن سفته برای رانندگان آسیب دیده از کرونا در ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، محمد تقی آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: بر اساس آمار موجود، 21 هزار واحد کسب و کار در استان مرکزی به واسطه ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند که بیش از 17 هزار مورد آن مربوط به رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری این استان است.

 محمدتقی آبایی‌ از بانک‌های عامل خواست که روند پرداخت تسهیلات جبران کرونا در بخش حمل و نقل عمومی درون و برون شهری را سرعت بخشند. 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمانت این قشر برای دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا یک سفته است و انتظار است بانک‌های عامل در این راستا همکاری مطلوبی داشته باشند و این تسهیلات را با سرعت پرداخت کنند.

آبایی در ادامه گفت: رقم تسهیلات در نظر گرفته شده برای رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری به ازای هر نفر 60 میلیون ریال است.

وی افزود: 14رسته شغلی آسیب دیده از کرونا در کشور مشخص شده که زیرمجموعه این رسته‌ها بیش از یک میلیون واحد کسب و کار را شامل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به حمایت از واحدها و صنوف آسیب‌دیده از کرونا دارد و تاکنون گام‌های بلندی در این خصوص برداشته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان