استارت امیری برای بازی مقابل فولاد

خبرورزشی نوشت: امیری تلاش می‌کند خود را به بازی با فولاد خوزستان که بدون تردید مهم‌ترین دیدار سرخپوشان در مسابقات باقی مانده از فصل نوزدهم به‌شمار می‌رود، برساند.

استارت امیری برای بازی مقابل فولاد

امیری برای فولاد استارت زدبه گزارش خبرورزشی، وحید امیری، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پیکان از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی با شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز را از دست داد. با توجه به بحران کمبود مهاجم در پرسپولیس، امیری تلاش زیادی داشت تا حداقل بتواند در بازی با ماشین‌سازی، پرسپولیسی‌ها را در سفر به تبریز همراهی کند، اما کادر پزشکی این اجازه را به او نداد.

حالا امیری تلاش می‌کند خود را به بازی با فولاد خوزستان که بدون تردید مهم‌ترین دیدار سرخپوشان در مسابقات باقی مانده از فصل نوزدهم به‌شمار می‌رود، برساند. حتی شنیدیم او به یحیی گل‌محمدی گفته برای بازی آماده است و تلاش می‌کند با بهترین فرم ممکن وارد لیست تیم شود. اگر پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد شود، شاید آخرین گام به سمت کسب قهرمانی را بردارد و کار را تمام کند. با این حال، بازی برای همه اعضای تیم اهمیت فوق العاده‌ای دارد و یحیی می‌خواهد با همه بازیکنانش وارد این بازی شود به‌خصوص که امید عالیشاه مصدوم و کمال کامیابی‌نیای محروم هم به لیست برمی‌گردند و بدون تردید قدرت تیم را افزایش می‌دهند.

این موضوع می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها پتانسیل بالاتری برای رسیدن به پیروزی بسازد، زیرا مثلث خطرناک امیری، مهدی ترابی و بشار رسن می‌تواند هر خط دفاعی را تحت تأثیر قرار بدهد. یحیی دنبال آن است امیری را به این دیدار برساند زیرا برای او در کنار علی علیپور در خط حمله، برنامه‌های جذابی در سر دارد.

بیشتر بخوانید: آقای سرمربی آماده توافق با پرسپولیس

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان