استاندار خراسان رضوی: مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد شود/ کاهش تلفات کرونا با اجباری شدن ماسک

استاندار خراسان رضوی گفت: ان شاءالله با تقویت اقتصاد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم و روند مقابله با آسیب‌های موجود را بهبود ببخشیم، مشهد باید شهر بدون متکدی و بدون معتاد باشد.

استاندار خراسان رضوی: مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد شود/ کاهش تلفات کرونا با اجباری شدن ماسک

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر حسن‌آباد اظهار داشت: 21هزار ملک دستگاه‌های اجرایی و  91 هزار ملک از املاک دستگاه‌های حکومتی در خراسان رضوی جزء املاک مازاد هستند که 50 درصد آن بهره‌وری ندارد مانند همین محل که چندین سال بدون استفاده رها شده بود و حالا با مختصر هزینه‌ای تبدیل به مرکز نگه‌داری معتادان می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: دولت مصوب کرده این املاک به فروش رود و در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به کار گرفته شود و مدیران باید املاک مازاد بخش خود را تبدیل به احسن کنند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی مسئولان استان قابل تقدیر و تشکر است؛ وجود معتادان متجاهر مسئله‌ای ناراحت کننده است اما ساخت این مرکز امری واجب و مایه خشنودی است تا این افراد که بیمار هستند درمان شوند.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: ان شاءالله هم با تقویت اقتصاد از این آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم و هم آسیب‌های موجود را بهبود ببخشیم، مشهد باید شهر بدون متکدی و بدون معتاد باشد.

وی گفت: اجباری کردن ماسک در بعضی شهرها تا حد صفر تلفات کرونا را کاهش داده است‌ پس مراقبت‌های فردی بسیار در این اپیدمی موثر است باید بیاموزیم با کرونا زندگی کنیم‌.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان