بازاریابی بین‌المللی منتشر شد

کتاب «بازاریابی بین‌المللی» به تازگی منتشر شده است.

بازاریابی بین‌المللی منتشر شد

به گزارش ایسنا، این کتاب تألیف فیلیپ.آر.کاتورا، مری ‏سی. جیلی و جان‏ ال. گراهام با ترجمه ناصر آزاد و آزاده چتروز در 992 صفحه با قیمت 200 هزار تومان در انتشارات جهاد دانشگاهی راهی بازار کتاب شده‌ است. 

در معرفی این کتاب آمده است: شرکت‌ها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و درعین‌حال زندگی مدرن و وابسته به فناوری‌های نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبه‌یکپارچه و مملو از روش‌های اساسی و زیرساخت‌های کنترل رویدادها است.

مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و به‌کارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسب مزیت‌های تصمیم‌گیری شرکتی است.

کتاب حاضر تلاشی روش‌شناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیل‌های علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثال‌های واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقه‌مندان، دانشجویان و دست‌اندرکاران عرصه بازاریابی بین الملل فراهم می‌سازد.

 علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خیابان انقلاب – خیابان فخررازی – تقاطع ژاندارمری – ساختمان منشور دانش- طبقه همکف - پلاک 6 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02166487625 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان