عملکرد نمایندگان مجلس در راستای انتظار مردم باشد

بیرجند - ایرنا - رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گزینه‌های اصلح را انتخاب کردند و عملکرد نمایندگان باید در راستای انتظارات مردم و رهبری باشد.

عملکرد نمایندگان مجلس در راستای انتظار مردم باشد

حجت الاسلام علی محمدی روز چهارشنبه به مناسبت 26 تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در نشست خبری افزود: مردم خراسان جنوبی طبق بررسی‌ها اصلح را انتخاب کردند و طبق بیانات مقام معظم رهبری مجلس یازدهم بهترین و مایه امید ملت است.

وی گفت: هیچ گونه پرونده قضایی تخلف انتخاباتی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان جنوبی تشکیل نشد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی تخلفات انتخاباتی که عموما در بخش تبلیغات نامزدها و هواداران بود به صورت تذکر حل و فصل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور مردم خراسان جنوبی با احتساب میزان جمعیت رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد که این نشان از روحیه انقلابی مردم این خطه دارد.

حجت الاسلام محمدی گفت: امیدواریم عملکرد نمایندگان همطراز با انتظار مردم و رهبری باشد.

وی افزود: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 هم معمولا دستورالعمل‌ها 6 ماه قبل از انتخابات ابلاغ می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی گفت: مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف زیاد است اما مردم برای انقلاب خون و شهید دادند و با روحیه انقلابی همواره در برابر همه سختی‌ها مقاوم هستند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود طبق قانون نظارت بر انتخابات شوراها برعهده مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری را برعهده شورای نگهبان است.

وی افزود: با وجود تلاش دشمنان و همپیمانان آنها در خارج و داخل کشور، انتخابات ریاست جمهوری 1400 هم مانند گذشته پرشور خواهد بود و با توجه به فرهنگ بالای مردم این خطه انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود.

وی از آموزش‌های پیوسته به بیش از سه هزار ناظر شورای نگهبان در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت صیانت از رای مردم در هر صندوق چهار ناظر حضور خواهند داشت.

26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام خمینی (ره) است.

خراسان جنوبی با 11 شهرستان، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان