زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن مشخص شد

مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن که به تعویق افتاده بود، جمعه ۱۰ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن که به تعویق افتاده بود، جمعه، 10 مردادماه سال جاری، همزمان با عید سعید قربان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همچنین، پیش از این مقرر شده بود که این مرحله از آزمون جمعه، 27 تیرماه، برگزار شود که با به تعویق افتادن آزمون دکترا به روز نهم مردادماه، زمان برگزاری مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن نیز با تصمیم مسئولان به یک روز پس از آزمون دکترا یعنی جمعه، 10 مردادماه همزمان با عید سعید قربان موکول شد.

این آزمون قرآنی به صورت همزمان در 81 حوزه آزمونی در کل کشور برگزار می‌شود و حافظان شرکت‌کننده در این آزمون نیز باید از روز شنبه، چهارم مردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت و لینک دبیرخانه ارزیابی آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن، با وارد کردن کد ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

محمد رمضانی‌فرد، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن، در این باره بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است نشانی برخی حوزه‌های آزمونی تغییر کرده باشد، حافظانی که پیش از این، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند نیز باید مجدداً وارد سایت شده و کارت ورود جدید دریافت کنند که اگر احیاناً مکان آزمون تغییر کرده بود، در جریان این تغییر قرار گیرند.

رمضانی‌فرد تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون نکته بسیار مهمی است که به تمامی عزیزان شرکت‌کننده در آزمون تأکید کرده‌ایم که نسبت به این موضوع به شدت حساسیم و از ورود حافظان محترمی که این دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و بدون ماسک شخصی و بهداشتی در محل آزمون حاضر شوند، جلوگیری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان