فعالیت‌های حضوری کانون پرورش فکری تعطیل شد

همزمان با تعطیلی یک هفته‌ای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلان‌شهر تهران، فعالیت‌های مجازی کانون همچنان ادامه دارد.

فعالیت‌های حضوری کانون پرورش فکری تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این تعطیلی بر اساس دستور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به مدت یک هفته از روز 24 تیر 1399 اعمال می‌شود در عین حال فعالیت‌های کانون ویژه کودکان و نوجوانان در پرتال اینترنتی این مجموعه به نشانی kpf.ir  برای علاقه‌مندان ادامه خواهد یافت.

پرتال اینترنتی کانون چندی است به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و در ماه‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا به ارائه فعالیت‌ها و آموزش‌های کانون در محیط اینترنت پرداخته و مورد استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

در حال حاضر کانون بسیاری از آموزش‌های خود را به صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمانی (آفلاین) و در سطح ملی و استانی ارائه می‌دهد، در همین حال تماشای فیلم‌های سینمایی، انیمیشن و تئاتر و ارائه فیلم‌های کوتاه آموزشی مربیان و مدرسان کانون در این سایت، فضای مناسبی را برای بهره‌مندی مخاطبان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها فراهم کرده است.

در همین حال اجرای نمایش‌های صحنه‌ای مرکز تئاتر کانون که از روز 11 تیر 1399 و با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری فیزیکی از سر گرفته شده بود، بار دیگر به مدت یک هفته تعطیل شد.

همچنین موزه کودک کانون در خیابان حجاب و موزه تاریخ کانون در میدان شهدا نیز بر اساس این دستور به‌مدت یک هفته تعطیل شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان