رزرو هتل های ایران، بدون جریمه کنسلی

با توجه آغاز فصل تابستان، حجم سفرهای داخلی، افزایش چشمگیری داشته است. مطمئنا بهترین و ایمن ترین شیوه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در طول سفر، اقامت در هتل های مورد تایید سازمان بهداشت می باشد؛ برای دسترسی به لیست کامل هتل های مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشاهده قیمت رزرو هر یک، می توانید به سامانه رسمی رزرو اینترنتی هتل های ایران مراجعه نمایید.

البته، در این دوران، کارمزد و جریمه های کنسلی درخصوص لغو رزرو هتل ها، یکی از بزرگ ترین دغدغه های مسافران بوده است. به همین منظور، نماینده رسمی رزرو هتل های ایران در پی اقدامی ویژه باتوجه به درخواست مکرر مسافران و ارائه خدمات رسانی هرچه بهتر، طی بیانه ای رسمی اعلام داشته است که از تاریخ 25 تیر، لغایت 1 مرداد 1399 (به مدت یک ماه)، رزرو تمامی هتل های ایران تنها از طریق سامانه رسمی هتل یار، بدون هرگونه کارمزد کنسلی ارائه می شود.

این خدمت ویژه هتل یار، به این معنی است که تمامی متقاضیان رزرو هتل در سرتاسر ایران (اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی) می توانند بدون پرداخت هرگونه مبلغی تحت عنوان جریمه و کارمزد کنسلی، رزرو هتل خود را لغو نمایند. لذا جهت دریافت خدمات رزرو هتل در ایران، تمامی افراد یا شرکت ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی می توانند از طریق سامانه رسمی هتل یار به نشانی اینترنتی www.Hotelyar.com  مراجعه و رزرو هتل در شهرهای مختلف ایران را بدون کارمزد کنسلی انجام دهند.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان