دمای هوا در بوشهر به آستانه ۵۰ درجه افزایش می یابد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از امروز تا پایان هفته جاری دما در برخی از مناطق بویژه مناطق غیرساحلی استان به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

دمای هوا در بوشهر به آستانه 50 درجه افزایش می یابد

پیام مساعدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته دما در برازجان به 48 درجه رسید و عسلویه نیز با 30 درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

وی بیان کرد: در این مدت عسلویه با 85 و جم با 15 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی ، طی ساعت‎هایی وزش باد و گاهی گرد و خاک و در صبحگاه در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت 10 تا 34 کیلو متر در ساعت و از ظهر تا اواخر شب طی ساعت‎هایی تا 46 و در مناطق جنوبی استان جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 30 و گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی از ظهر تا اوایل شب 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 04:53 بامداد، جزر اول دریا ساعت 12:58 ، مد دوم دریا ساعت 17:21 و جزر دوم دریا ساعت 19:28 خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان