شهروندان از تردد با مسافربرهای شخصی خودداری کنند

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با خودروهای مساف‌ربر شخصی در شهرستان اراک خبر داد.

شهروندان از تردد با مسافربرهای شخصی خودداری کنند

سرهنگ سید علی حسینی در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر از سوی خودروهای شخصی، غیر مجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ارزیابی دیدگاه شهروندان، این طرح با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربر های شخصی و غیر مجاز در کلان شهر اراک آغاز شده و گشت های پلیس راهور استان مرکزی در این طرح کنترل های لازم را انجام داده و خودروهای شخصی بدون مجوز فعالیت در خصوص جابجایی مسافر را اعمال قانونی می کنند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفی ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می پذیرد، گفت: کارشناسان پلیس راهور استان، بارها در خصوص استفاده از مسافربرهای شخصی به شهروندان هشدار داده و به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب، ازآنها خواسته اند که از تردد با مسافربرهای شخصی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان  با بیان اینکه بسترهای لازم برای فعالیت مسافرکش های شخصی، در قالب شرکت های متعدد حمل و نقل دارای مجوز در استان فراهم است بیان داشت:‌ این طرح که از هم اکنون در کلیه شهرستان های استان به ویژه شهرستان اراک آغاز شده است تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه شهروندان نباید به بهانه عجله داشتن در رفت و آمد، خود را در معرض خطرات احتمالی مسافرکش های شخصی قرار دهند، خاطر نشان کرد: خودروهای مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استاندارد های لازم را ندارند و به همین دلیل نیز افراد برای حفظ امنیت خود نباید در هیچ شرایطی از اینگونه وسایل نقلیه استفاده کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان