دستگیری سارقان منازل شرق تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف ۲ میلیارد ریال اموال سرقتی خبر داد .

دستگیری سارقان منازل شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: هفتم تیر ماه سال جاری پرونده‌ای باموضوع دستگیری 3 نفر به اسامی وحید، امیر و سامان مظنون به سرقت منزل از کلانتری 146 حکیمیه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: گزارش کلانتری حاکی از آن بود 3 مظنون دستگیر شده با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک در حال تردد بوده اند که ماموران به آن‌ها مظنون می‌شوند و از کیف همراهشان تعدادی ابزار که از آن‌ها در سرقت منزل استفاده می‌شود و مقداری طلاجات و ساعت به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و پرونده با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 15 تهران با قرار صادره به مدت یک هفته در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی سوابق متهمان متوجه می‌شوند وحید از سارقان سابقه دار بوده و پیشتر به جرم سرقت منزل دستگیر و پس از آزادی از زندان مجددا شروع به سرقت کرده است.

سرهنگ نثاری توضیح داد: وحید در تحقیقات مقدمات معترف شد، هر سه بچه محل باشیم و در قهوه خانه‌ای با یکدیگر آشنا شدیم و شب دستگیری به اتفاق هم برای سرقت منزل به محله حکیمیه رفتیم و پس از شناسایی منزلی خالی از سکنه از طریق پنجره و بالکن وارد آن‌ها شدیم و اموال با ارزش طلا و ساعت و ادکلن را سرقت کردیم.

این مقام پلیسی گفت: با اعتراف صریح وحید به 3 فقره سرقت با همکاری سایر همدستش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل موفق به شناسایی محل‌های سرقت و شناسایی مال باختگان شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل پرونده هر سه متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.


بیشتر بخوانید

سارق منازل شرق تهران دستگیر شد

روش‌های طلایی پیشگیری از سرقت منازل


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان