امیر حیدری: نیروی زمینی برای مقابه با تهدیدات آینده مجهز شده است/ دستیابی به تجهیزات جدید

فرمانده نزاجا گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم.

امیر حیدری: نیروی زمینی برای مقابه با تهدیدات آینده مجهز شده است/ دستیابی به تجهیزات جدید

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت دانشجویان و فرماندهان ارتش گفت: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در مسولیت های مهم و پست های فرماندهی و مدیریتی ارتش مشغول به انجام وظیفه خواهند شد و هر یک از دانشجویان بایستی با سایر نیروها هم افزایی و هم گرایی مناسب در مسیر تحقق اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی با اشاره به طرح های انجام شده در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش و ارتقای توان و تحرک یگان ها بنا بر نیازهای روز عملیاتی و جنگ های آینده گفت: نیروی زمینی محوری و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحول در ساختار و سازمان خود توانسته است پاسخ گوی نیازهای عملیاتی روز بوده تا از هر نظر آمادگی مواجهه با تهدیدات آینده را داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تمام تحولات انجام شده در راستای افزایش تحرک، چابکی و توان رزم نیروها با تکیه بر متخصصان و صنایع داخلی صورت پذیرفته است و با تلاش مجدانه و اعتقاد به اصل خودکفایی توانسته ایم به فن آوری در تولید تجهیزات دست پیدا کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه جنگ های آینده مبتنی بر تاثیر است نه تخریب گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجموع در کنار تغییر در ساختار و تجهیزات به موضوع روحیه و رفاه کارکنان علی الخصوص در موضوع خانه های سازمانی، ازدواج کارکنان و فرزندان ایشان، بیماران صعب العلاج و ... توجه ویژه داشته ایم و سعی کرده‌ایم که در کنار به روز رسانی تجهیزات و ساختار، به شکل متوازن به این مهم نیز بپردازیم.

امیر حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در این دانشگاه گفت: ما در این دانشگاه یک هدف مقدس و مشترک داریم و آن تربیت و رشد دانشجویان برای این امر مهم است که بتوانند برای نیل به اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران مفید و مثمر ثمر باشند.

وی افزود: ما در مجموعه دافوس سعی کرده‌ایم که نگاه جزئی به موضوعات نداشته باشیم بلکه با یک نگاه کلی و بر مبنای نیازهای نیروها و ستاد ارتش، دانشجویان را تربیت کنیم به گونه ای که بتوانند با هم افزایی و هم گرایی، یاور فرماندهان نیروها بوده و در حقیقت برای کل ارتش مفید باشند. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان