تاکید جامعه اسلامی مدیران بر عمق بخشی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

جامعه اسلامی مدیران ایران در راستای نگاه برنامه محور خود نسبت به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور مدیران مجرب، نشستی جهت تدوین برنامه دولت آینده برگزار کرد.

تاکید جامعه اسلامی مدیران بر عمق بخشی به انتخابات ریاست جمهوری 1400

به گزارش گروه احزاب خبرگزاری تسنیم، جامعه اسلامی مدیران ایران در راستای نگاه برنامه محور خود نسبت به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور مدیران خوشنام و مجرب باسابقه مدیریت در سطوح عالی، نشست تدوین برنامه دولت آینده را برگزار نمود. در این نشست نخبگانی، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ضمن انتقاد از وضعیت رنج آور مدیریت در دستگاه اجرایی کشور از مسئولین کمیته های 22 گانه درخواست کرد تا با احصاء سرفصل های برنامه ای مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام نسبت به تدوین برنامه دولت سیزدهم اقدام کنند.

در ادامه این نشست مسئولین کمیته ها ضمن بیان دیدگاه های مدیریتی خود نسبت به مشکلات امروز کشور، استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و کارآمد در بدنه دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار دادند. ضرورت آسیب شناسی وضع امروز و ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهبود اقتصاد کشور از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
مقرر گردید کمیته ها با برگزاری جلسات کارشناسی با دعوت از صاحب نظران در حوزه های مختلف در مدت تعیین شده نسبت به تدوین برنامه برای یک دولت مردمی و تحول گرا اقدام کنند.

در پایان ناظمی اردکانی عمق بخشی به انتخابات سال 1400 با انجام اقدامات برنامه محور، به دور از رویکردهای سطحی و تخریبی مورد تاکید قرار داد و افزود: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری و استفاده از نظرات افکارعمومی آحاد جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک امر لازم و مورد نیاز است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان