افسانه‌ "بوکیت یانگ" را در رادیو بشنوید

پنجشنبه شنونده افسانه "بوکیت یانگ" در "افسون افسانه" رادیو نمایش باشید.

افسانه‌ "بوکیت یانگ" را در رادیو بشنوید

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  افسانه "بوکیت یانگ" برگرفته از کتاب افسانه‌های مشرق زمین در نوشته محمد عبادزاده کرمانی است  که سهیلا خدادادی آن را برای رادیو تنظیم کرده است.

خلاصه داستان این افسانه به این صورت است که سال‌ها پیش در یکی از روستاهای کشور مالزی زنی به نام حلیمه همراه پسر کوچکش رشید در رودخانه‌ای در نزدیکی‌های تپه بوکیت یانگ زندگی می‌کرد. پدر رشید مرده بود و حلیمه برای گذران زندگی سخت کار می‌کرد تا بتواند رشید را بزرگ کند.

همه اهالی این روستا می‌دانستند که حلیمه توان مالی خوبی ندارد به همین دلیل به حلیمه و رشید کمک می‌کردند تا اینکه رشید قد کشید و جوان بالغ و ورزیده‌ای  شد و به مادرش در کارها کمک می‌کرد. روزی رشید تصمیم گرفت که برای کسب درآمد بیشتر از روستا برود مادرش از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شد و به رشید گفت اگر بروی مرا فراموش می‌کنی اما رشید تصمیم خود را گرفته بود و...

 افسانه "بوکیت یانگ" به روایت مهرخ افضلی و با هنرمندی نوشین حسن‌زاده، امیر فرحان‌نیا،  بهناز بستاندوست و امین بختیاری در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و ایوب آقاخانی کارگردانی آن را برعهده دارد.

 "افسون افسانه" به تهیه‌کنندگی زهرا عبدالله‌زاده، افکتوری نازنین حسن‌پور و  صدابرداری فرزاد شریفی پنجشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود  و تکرار آن روز جمعه ساعت 11:45 دقیقه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان