با اجرای سیدکاظم احمدزاده؛

مثبت خانواده به شبکه دو رسید

برنامه «مثبت خانواده» عنوان یکی از تازه‌ترین برنامه‌های شبکه دو سیما در گروه خانواده است که از چهارشنبه ۲۵ تیرماه روانه آنتن می‌شود.

مثبت خانواده به شبکه دو رسید

به گزارش سینماپرس، «مثبت خانواده» روزهای در چهارشنبه با محوریت رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه با اجرای سیدکاظم احمدزاده به فعالیت‌های نیکوکاران و افراد خیّر در اقصی نقاط کشورمان پخش می شود. این برنامه چهارشنبه هر هفته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت‌هایی که با هدف خوب کردن حال هموطنان‌مان صورت می‌گیرد گزارش‌ها و گفتگوهای ویژه‌ای را به علاقه مندان تقدیم می‌کند.

این برنامه همچنین جمعه‌های هر هفته نیز با رویکردی متفاوت و با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانواده‌های ایرانی با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می شود. بخش‌های مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه‌ریزی شده تا برآیندی شاد و مفرح برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.

«مثبت خانواده» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم که چهارشنبه‌ها ساعت 20 و جمعه‌ها ساعت 12 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان