به کارگردان بهرامی نژاد؛

مردان خط مقدم در شبکه یک سیما

«مردان خط مقدم» داستان انسان‌هایی است که بدون هیچ چشمداشتی، از جان و سلامتی خود برای هم‌نوعانشان گذشتند.

مردان خط مقدم در شبکه یک سیما

شیوع ویروس کرونا از جمله دغدغه های اخیر جهان بوده و اهمیت آن تاحدی است که فعالیت افراد در مبارزه با آن را به یک جهاد تبدیل کرده است. در این راستا یکی دیگر از تولیدات گروه مستند روایت فتح با نام «مردان خط مقدم» ابعاد فعالیت های جهادی را به تصویر می کشد.

بهرامی نژاد کارگردان مستند «مردان خط مقدم» گفت: چند ماهی است که سایه منحوس ویروس کرونا بر سر کل دنیا و کشور ما سایه انداخته است. شرایط آنقدر پیچیده شده است که نیازمند کمک همه مردم دنیا برای ریشه کنی این بیماری هستیم.

وی در ادامه گفت: در ایران از همان ابتدای ورود بیماری کرونا به کشور، گروه های مردمی که سابقه حضورشان را در حوادث مختلف گذشته مثل سیل، زلزله و ... شاهد بودیم، شروع به فعالیت کردند و این بار همراه با کادر درمانی به مبارزه با کرونا پرداختند.

بهرامی نژاد با بیان اینکه این مستند روایتگر حضور یکی از این همین گروه های مردمی در بیمارستان مسیح دانشوری است برای برداشتن باری از دوش کادر درمانی، گفت: دیدن این فعالیت ها و اقدامات برای بنده که مستندسازی میکنم دغدغه فعالیت ایجاد می کند، من به دنبال انگیزه ها و کارهایی بودم که این گروه در مواجهه با کرونا از خود نشان می دادند.

محمدمهدی بهرامی نژاد درخصوص ساخت این مستند می‌گوید: تیم تصویربرداری ما همراه با گروه داوطلب مردمی به سراغ بیماران می رفتیم و این مواجهه با ویروس کرونا، بزرگترین سختی برای تولید بود ولی باید برای ثبت در تاریخ، فعالیت این نیروهای خودجوش را در روزهای سخت به تصویر می کشیدم و به یاری خدا این کار انجام شد. البته ناگفته نماند که بعضی از اعضای این گروه مردمی بعدتر دچار ویروس کرونا شدند.

این مستندساز در پایان گفت: در این مستند همراه با آقای ابوذر هاشمی، امیر حسین میرصابری و دیگر دوستان تصویر برداری سعی در ثبت واقعه مهمی در روزگار فعلی داشتیم که امید است مقبول واقع شود.

مستند «مردان خط مقدم» به کارگردانی محمدمهدی بهرامی نژاد تولید شده در گروه مستند روایت فتح، پنجشنبه 26 تیر، حوالی ساعت 18 از شبکه یک پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان