بوناچیچ: هدف بازیکنان ذوب‌آهن کسب پیروزی است

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان تیم ما در بازی قبلی مقابل شاهین بوشهر نشان دادند که با شخصیت و با مرام هستند و برای پیروزی تلاش می‌کنند.

بوناچیچ: هدف بازیکنان ذوب‌آهن کسب پیروزی است

"لوکا بوناچیچ" شامگاه چهارشنبه در نشست خبری مجازی قبل از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بعد از نخستین بازی که بعنوان سرمربی روی نیمکت ذوب‌آهن حضور داشتم و تیم ما به پیکان تهران باخت با پیروزی پرگل مقابل شاهین شهرداری‌ بوشهر، بازیکنان ما واکنش خوبی از خود نشان دادند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان، هفته گذشته در بازی مقابل شاهین‌ شهرداری ‌بوشهر با نتیجه 5 بر یک پیروز میدان شد.

وی افزود: بازیکنان ذوب‌آهن نشان دادند که خوب و با کیفیت هستند و این یک علامت خوب و مثبت برای دیدار ما مقابل ماشین‌سازی تبریز است.

بوناچیچ اظهار داشت: امیدوارم سطح کیفی بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز بهتر از دیدار ما در فولادشهر مقابل پیکان تهران باشد و بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذرانیم.

وی با بیان اینکه برای ما دیدار با تیم‌های بالای جدول بهتر از تیم‌های پایین یا میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر است، افزود: تیم‌های بالای جدول روبه جلو حرکت می‌کنند و فضای بهتری برای گلزنی ما فراهم می‌شود در حالی که تیم‌های پایین جدول بسته بازی می‌کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود تیم ماشین‌سازی نیز بسته بازی کند و کار کمی برای ما مشکل شود با این حال تیم ما برای کسب پیروزی در دیدار فردا روحیه خوبی دارد.

وی در باره تغییرات در ترکیب تیمش اظهار داشت: در مجموع ما 25 بازیکن در اختیار داریم و بدنبال انتخاب 11 بازیکن آماده هستیم و می کوشیم تا بازیکنان آماده خود را روانه میدان کنیم.

بوناچیچ گفت: بازیکنان و مهاجمان خوبی داریم و وابسته با یک یا دو یا سه بازیکن نیستیم، چون بازیکنان خوبی داریم که جای یکدیگر را پُر کنند.

وی با اشاره به حضور هومن افاضلی بعنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز و تغییرات مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شگفت‌آور است که از 16 تیم لیگ برتری 13 مربی تغییر کردند که در نوع خود اتفاق جالب و بی‌نظیر است .

وی گفت: در بازی فردا منظمی و ابراهیم‌زاد را بدلیل داشتن اخطار در اختیار نداریم اما در هر صورت، تلاش ما کسب هر سه امتیاز بازی فرداست.

نشست خبری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بدلیل دیر رسیدن پرواز این تیم به اصفهان برگزار نمی‌شود.

این تیم هم‌اکنون با 25 امتیاز در رده دهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و از ساعت 20:45 دقیقه فردا پنجشنبه 26 تیر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان ماشین‌سازی تبریز است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان