افزایش مبتلایان به کرونا، "کشیک سلامت" را به آنتن رساند

"کشیک سلامت" با تغییرات ویژه و نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور، پخش خودش را از جمعه آغاز می‌کند.

افزایش مبتلایان به کرونا، "کشیک سلامت" را به آنتن رساند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود اعلام جزئیات خبر سری جدید برنامه در روزهای گذشته با اعمال تغییرات ویژه و بازنگری‌ها، مجله تصویری «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از جمعه این هفته 27 تیرماه از ساعت 19 الی 20:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سلامت است تا باید و نبایدهای نظام سلامت را زیر ذره‌بین ببرد.

موضوع این هفته «کشیک سلامت» با نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور به بررسی همه جانبه این رویداد و راهکارهای کنترل و مقابله با آن می‌پردازد.

فصل نخست «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از 21 اسفند 1398 تا 21 فروردین 1399  در اوج شیوع ویروس کرونا هرشب از شبکه سلامت سیما پخش شد و در ادامه سه شب در هفته یعنی یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شب‌ها به کار خود ادامه داد. هم‌اکنون فصل جدید «کشیک سلامت» هر هفته جمعه‌ها ساعت 19 تا 20:30 از شبکه سلامت پخش می‌شود.  

محوریت این برنامه گفت‌وگوهای چالشی حول موضوعات مختلف حوزه سلامت با حضور کارشناسان خبره کشور بود و در این نوبت شاهد مجله تصویری پزشکی و مطالبه‌محور خواهیم بود که به نوعی صدای مردم در رسانه ملی و در حوزه سلامت محسوب می‌شود به طوری که این برنامه را به یک پایگاه برای بررسی مطالبات مردمی در همه حوزه‌های سلامت بدل کند. 

«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و ... خواهد بود.

«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت 19 الی 20:30 روی آنتن می‌رود.

مخاطبان «کشیک سلامت» می‌توانند از طریق صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به آدرس keshikesalamat@ مطالبات، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان