رییس کل دادگستری

با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می شود

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین ، برقراری امنیت جامعه را خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دانست و گفت : بابرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می شود

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح ارتقاء امنیت استان با حضوردادستان مرکز، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان قضایی استان افزود : بدون شک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان با جدیت هر چه تمام تر با عاملان توزیع و فروش مواد مخدر و هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: یکی از عواملی که موجب می شود تا امنیت روانی و اجتماعی جامعه آسیب ببیند بحث سرقت است و بیشترین ورودی پرونده های دستگاه قضایی از حیث تعداد در پرونده های کیفری بحث سرقت های خرد است.
حجت الاسلام قدرتی یادآورشد : به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح و ناامن سازی محل های خرید و فروش اموال مسروقه در دو منطقه آلوده و جرم خیز  شهرستان قزوین به مرحله اجرا گذاشته شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این طرح را در سراسر استان اجرایی کنیم.
وی افزود : امیدواریم با اجرای این طرح امنیت در جامعه پایدارتر و مردم نسبت به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم امیدوارتر شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان