آخرین آمار کرونا در کشور؛فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

آخرین آمار کرونا در کشور؛فوت 199 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 25 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 388 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که  یک هزار و 775 نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 264 هزار و 561 نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 199 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 13 هزار و 410 نفر رسید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 227 هزار و 561 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند البته  3411 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون 2 میلیون و 48 هزار و 49 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت همانند روز گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز و استانهای تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. 

لاری خاطرنشان کرد: 5 هزار نفر از پزشکان و پرستاران به کووید19 مبتلا شده‌اند که 140 نفر از آنان به شهادت رسیده‌اند، برای اینکه از آن‌ها قدردانی کنیم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی بر لزوم شست‌وشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان