خبر قدیمی است و آن را تایید نمی‌کنم؛

سعادتمند: پنجره‌ای باز نشده که بسته شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: لیگ تمام شود و پنجره باز شود، محروم می‌شویم بنابراین اینگونه نیست که به هوادار تلقین کنیم که استقلال نابود و محروم شده است.

سعادتمند: پنجره‌ای باز نشده که بسته شود

احمد سعادتمند چهارشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی از دوستان انقدر ذوق زده می‌شوند تا هواداران بی‌شمار باشگاه استقلال را غافلگیر کنند. این خبر مربوط به 10 روز پیش و قدیمی است. خبر را تایید نمی‌کنم. در آن نامه نوشته شده که از آغاز پنجره نقل و انتقالات شما از سه پنجره محروم می‌شوید.

وی افزود: لیگ تمام شود و پنجره باز شود، محروم می‌شویم بنابراین اینگونه نیست که به هوادار تلقین کنیم که استقلال نابود و محروم شده است. یک‌ماه و نیم پیش فیفا یک رای را درخصوص فولاد خوزستان اعلام کرد و سعید آذری به عنوان مدیری توانمند با هیات مدیره تلاش کرد و بدهی پرداخت و پنجره باز شد. بنابراین هنوز پنجره‌ای باز نشده که بسته شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پرداخت 210 هزار دلار از طریق فیفا قطعی و در این 2 ماه گذشته بدهی مربوط به 6 پرونده را پرداخت کردیم، پول دیاباته و میلیچ را هم دادیم.

وی ادامه داد: بودوروف در پایان بهمن رفت و از فهرست استقلال خارج شد و نامه نوشتیم و این نامه نزد سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ موجود است. قرارداد دستیار خارجی فرهاد مجیدی  به اتمام رسیده و نام او به طور خودکار از لیست خارج می‌شود و ما نیز کتبا اعلام کردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان