ماجرای خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه اردبیل

دریاچه شورابیل اردبیل دو روز پشت سر هم، در روزهای جمعه و شنبه ی گذشته، شاهد خودکشی دو دختر جوان بود که گفته می‌ شود به دلیل شکست عشقی دست به این اقدام جنون‌ آمیز زدند

ماجرای خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه اردبیل

دریاچه شورابیل اردبیل دو روز پشت سر هم، در روزهای جمعه و شنبه ی گذشته، شاهد خودکشی دو دختر جوان بود که گفته می‌ شود به دلیل شکست عشقی دست به این اقدام جنون‌ آمیز زدند. هرچند شهروندان اردبیلی موفق شدند یکی از این دو دختر جوان را از مرگ نجات دهند، اما در حادثه ی دوم تلاش نیروهای آتش‌ نشانی و امدادگران به نتیجه نرسید و آن ها پس از یک ساعت جستجو پیکر بی‌ جان «عسل» 16 ساله را در دریاچه پیدا کردند.

خودکشی دو دختر در دریاچه اردبیل

دریاچه شورابیل اردبیل

ظهر روز شنبه با آتش‌ نشانی اردبیل تماس گرفته و خبر خودکشی دختر جوانی در دریاچه شورابیل به آن ها داده شد. نیروهای امدادی بلافاصله راهی محل حادثه شدند، اما دخترک لحظاتی قبل از رسیدن آن ها به زیر آب رفته بود. غواصان وارد عمل شدند تا شاید آخرین امیدها برای نجات را در عمق ٨ متری دریاچه جستجو کنند، اما با گذشت سریع دقایق از پی هم عملاً شانسی برای زنده بیرون آوردن دختر وجود نداشت. قسمت شمالی دریاچه شلوغ شده بود، خودرو‌های آتش‌ نشانی و اورژانس کنار هم صف کشیده بودند، تعداد زیادی از شهروندان هم ایستاده به دریاچه چشم دوخته بودند. اما کسی از هویت دختر خبری نداشت تا اینکه زنی میانسال در حالی‌ که دختر نوجوانی به همراهش بود، با گریه و شیون خودش را به مأموران پلیس رساند و با صدای بلند آمیخته با جیغ به آن ها گفت: «او دختر من است، عسل من است که خودش را کشته…»

عسل حدود یک‌ سال قبل با پسری به نام سعید آشنا شده بود. سعید آرایشگر بود و چند خیابان بالاتر از خانه ی پدری عسل مغازه داشت. ظاهراً آن ها خیلی زود به هم علاقه‌ مند شدند. کار به جایی رسید که مادر عسل هم در جریان علاقه ی دخترش قرار گرفت تا اینکه روز جمعه عسل با حالتی پریشان و غمگین به مادرش می‌ گوید که سعید دیگر او را دوست ندارد و به او گفته است که باید به این ارتباط پایان دهند. مادر عسل می‌ گوید که دخترش همان روز جمعه بارها گفته بود که نمی‌ تواند دوری سعید را تحمل کند و خودش را می‌ کشد. اما مادر به تصور اینکه این صحبت‌ ها فقط واکنشی هیجانی است، توجهی نمی‌ کند: «عسل حدود ساعت یازده از خانه خارج شد، هرچه با موبایلش تماس گرفتم جواب نداد، به چند نفر از دوستانش زنگ زدم، آن ها هم خبری از او نداشتند تا اینکه از طریق یکی از کانال‌ های خبری اردبیل متوجه شدم دختر جوانی در شورابیل خودکشی کرده.» عسل تنها فرزند این خانواده بود. خوب درس می‌ خواند و قرار بود امسال به کلاس دهم برود.

دقایقی بعد پدر عسل هم در محل حادثه حاضر شد، همزمان غواصان هم موفق شدند پیکر بی‌ جان دختر را پیدا کنند. وقتی او را از آب بیرون کشیدند، مادر از هوش رفت و پدر هم با چهره‌ ای مضطرب و ناامید به خودرو پلیس تکیه داده بود.

اما یک روز قبل یعنی جمعه بعد از ظهر حادثه ی مشابه دیگری رخ‌ داد. این بار هم دختر 20 ساله ای پس از درگیری لفظی با نامزدش قصد کرد در این دریاچه به زندگی‌ خود پایان دهد. یکی از شاهدان محلی می‌ گوید حوالی ساعت ٦ بعد از ظهر این دختر به داخل دریاچه پرید، اما شانس با او یار بود، چون جمعه‌ ها اطراف این دریاچه شلوغ است و خیلی از خانواده‌ ها برای تفریح به آنجا می‌ روند. وقتی دختر خودش را به داخل آب انداخت، یک مرد تنومند بلافاصله داخل آب رفت و او را نجات داد: «ناجی این دختر غریق نجات و مربی شنای یکی از باشگاه‌ های ورزشی اردبیل است. او خیلی خوش‌ شانس بود که در همان لحظه چنین کسی آنجا بود و نجاتش داد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان