سلفی گرفتن نوجوان بی باک در ارتفاع ۱۵۵ متری پلی در اسکاتلند + ویدیو

یک نوجوان ماجراجو و نترس که به خاطر بالا رفتن از ساختمان های بلند بدون استفاده از ابزارهای حمایتی مشهور است یک بار دیگر جانش را به خطر انداخته و از یک پل در اسکاتلند بالا رفته است. آدام لاک وود، ۱۹ ساله، و سه تن از دوستانش در بالای پل فورث رود که در ارتفاع ۵۰۰ فوتی (۱۵۲٫۵ متر) از سطح رودخانه ریور فورث در مرکز اسکاتلند قرار دارد عکس های سلفی گرفتند.

سلفی گرفتن نوجوان بی باک در ارتفاع 155 متری پلی در اسکاتلند + ویدیو

یک نوجوان ماجراجو و نترس که به خاطر بالا رفتن از ساختمان های بلند بدون استفاده از ابزارهای حمایتی مشهور است یک بار دیگر جانش را به خطر انداخته و از یک پل در اسکاتلند بالا رفته است. آدام لاک وود، 19 ساله، و سه تن از دوستانش در بالای پل فورث رود که در ارتفاع 500 فوتی (152٫5 متر) از سطح رودخانه ریور فورث در مرکز اسکاتلند قرار دارد عکس های سلفی گرفتند.

سلفی گرفتن در ارتفاع خطرناک

ویدیو منتشر شده از این حرکت خطرناک و ماجراجویانه که سه شنبه گذشته اتفاق افتاده نشان می دهد که لاک وود و دوستانش از یکی از کابل های پل که تنها دو سیم نگهدارنده در دو طرف آن قرار دارند بالا می روند.

می توان صدای لاک وود را در ویدیو شنید که می گوید: «ریه هایم در حال منفجر شدن هستند» پس از آنکه بعد از تلاش فراوان به نوک کابل رسیده و نمای پل از بالا را در حالی که بادی شدید در اطراف آن می وزد به تصویر می کشد. لاک وود در ادامه می گوید: «بار قبل که به اسکاتلند آمدم می خواستم که از این پل بالا بروم اما هوا خیلی بد بود و نتوانستم. درجریان یک ایده ناگهانی لحظه آخری به اسکاتلند آمدیم و 30 دقیقه پس از ورودمان از پل بالا رفتیم. آن بالا بودن حس خوبی داشت، باد می وزید اما بالا رفتن از کابل همچنان جذاب بود. از پایین تا بالا به نظر من حدود 10 دقیقه طول کشید، خیلی شیب دار است و به همین دلیل برای ریه هایم بسیار سخت بود».

سلفی گرفتن در ارتفاع

سلفی گرفتن در ارتفاع

سلفی گرفتن در ارتفاع

سلفی گرفتن در ارتفاع

بعد از بازگشت به زمین، لاک وود توسط پلیس به خاطر «رفتار مجرمانه و خطرناک» دستگیر شد اما هنوز علیه وی اعلام جرم نشده است. پل یک و نیم مایلی فورث رود آخرین سازه مرتفعی است که توسط لاک وود و دوستانش فتح می شود. اوایل سال جاری وی از لبه یک بالکن در ارتفاع 590 فوتی در منطقه مدیسون در مرکز لندن آویزان شده و از خود سلفی گرفته بود.

بیشتر بخوانید: عملیات غیرممکن در K2؛ اسکی در مرگبارترین و خطرناک‌ترین کوهستان جهان + ویدیو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان