انسداد روده ناشی از پرخوری باعث منفجر شدن شکم مرد چینی شد

یک مرد چینی با بیماری مزمن و قدیمی انسداد روده ای بعد از منفجر شدن روده اش که ناشی از زیاده روی در خوردن نهاری مفصل و انسداد روده اش بود از مرگ نجات یافت

انسداد روده ناشی از پرخوری باعث منفجر شدن شکم مرد چینی شد

یک مرد چینی با بیماری مزمن و قدیمی انسداد روده ای بعد از منفجر شدن روده اش که ناشی از زیاده روی در خوردن نهاری مفصل و انسداد روده اش بود از مرگ نجات یافت. این بیمار 63 ساله با نام آقای وانگ می گوید که صدایی شبیه شلیک گلوله را در شکم خود شنیده و همانجا فهمیده که چیزی در درون شکمش «منفجر» شده است. او به خبرنگاران محلی گفته است که بعد از این ماجرا با درد شدید در شکم و تعریق فزاینده مواجه شده و توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل شده است. این حادثه اخیراَ در شهر هوای آن در شرق استان جیانگسو در چین رخ داده است.

انسداد روده

آقای وانگ ظاهراً در بیش از یک سال گذشته به خاطر انسداد روده با مشکل مواجه بوده و به گفته خودش بعد از خوردن یک کاسه بزرگ کوفته آبگوشتی در حدود ساعت 6 عصر دچار ناراحتی شده و آن صدای ترسناک از شکمش را شنید. انسداد روده حالتی است که در آن روده کارکرد طبیعی اش را از دست می دهد. دو نوع انسداد روده وجود دارد: مکانیکی و کارکردی و به نوعی از انسداد که آقای وانگ به آن مبتلا شده اشاره ای نشده است. در جریان معاینه های پزشکی، پزشکان بیمارستان طب سنتی چینی در هوای آن متوجه شدند که غشای شکمی مرد چینی مملو از مدفوع شده است.

انسداد روده

سان جیان، پزشک سوپروایزر بیمارستان مذکور در گزارش خود عنوان کرده است که تیم پزشکی مجبور شده بیش از 3,000 میلی لیتر مدفوع و مایع احشایی را از روده آقای وانگ خارج کند. در ادامه غشای شکمی این مرد چینی با استفاده از 23,000 میلی لیتر آب تمیز شده است. پزشکان در جریان معاینات خود متوجه یک سوراخ 1٫2 اینچی در مرکز بخش کولون روده بزرگ او شدند. به گزارش پزشکان حال این بیمار مبتلا به انسداد روده پس از جراحی بهبود یافته و به ثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: نفخ شکم؛ یک ورزش ساده برای خلاص شدن از باد روده

بهترین مکمل‌های غذایی برای رهایی از انواع مشکلات گوارشی معده و روده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان