تهیه کننده سریال خبر داد؛

انصراف محمدحسین لطیفی از کارگردانی بوقلمون

تهیه کننده سریال «بوقلمون» گفت: «محمدحسین لطیفی» به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم.

انصراف محمدحسین لطیفی از کارگردانی بوقلمون

ه گزارش سینماپرس، «نعمت چگینی» تهیه کننده سریال «بوقلمون» به فارس، گفت: امیرعباس پیام و کریم خودسیانی در حال نگارش متن های این سریال 30 قسمتی هستند و مدتی است حسن وارسته نیز از گروه نویسندگان ما جدا شده است.

وی با اشاره به تغییر کارگردان این سریال نیز بیان داشت: محمدحسین لطیفی به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم و ترجیح مان بر این است تا از کارگردانی به نام و شناخته شده در این ژانر استفاده کنیم. 

این تهیه کننده همچنین عنوان داشت: اگر برنامه ریزی هایمان طبق روال پیش رود تا پایان امسال سریال را مقابل دوربین خواهیم برد.

وی درباره لوکیشن های سریال «بوقلمون» نیز افزود: اغلب لوکیشن ها در تهران قرار دارند و بخشی هم در گیلان مقابل دوربین می بریم. 

در یک خطی داستان این سریال آمده است که: یک مرکز پرورش بوقلمون که محل درآمد وامرار معاش چندین خانواده است، پس از مصدومیت، مدیر و گرداننده آن دچار مشکل می شود. بنابراین تمام کسانی که از این مجموعه تولیدی و اقتصادی نفع می برند، باید اختلافاتشان را کنار گذاشته،  دست به دست هم دهند تا این مجموعه را فعال وسرپا نگه دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان