ازدواج مخفیانه شان پن ۵۹ ساله با لیلا جورج ۲۸ ساله علیرغم ۳۱ سال اختلاف سنی

شان پن بازیگر و کارگردان ۵۹ ساله هالیوود برای بار سوم ازدواج کرده و این بار مخفیانه با لیلا جورج بازیگر ۲۸ ساله علیرغم اختلاف سنی ۳۱ ساله پیمان زناشویی بست

ازدواج مخفیانه شان پن 59 ساله با لیلا جورج 28 ساله علیرغم 31 سال اختلاف سنی

شان پن بازیگر و کارگردان 59 ساله هالیوود برای بار سوم ازدواج کرده و این بار مخفیانه با لیلا جورج بازیگر 28 ساله علیرغم اختلاف سنی 31 ساله پیمان زناشویی بست. پن در دو سال اخیر با بازیگر فیلم Mortal Engines و دختر وینست دی اونفوریو بازیگر فیلم دنیای ژوراسیک نامزد بود. پدر جورج تنها یک سال از شوهر جدید او بزرگ تر است. ازدواج مخفیانه آنن ها توسط ایرینا مداووی، همسر مایک مداووی تهیه کننده فیلم Black Swan و به دنبال یک پیام تبریک در شبکه های اجتماعی فاش شد.

ازدواج سوم شان پن علیرغم اختلاف سنی 31 ساله با همسرش

در یک پست اینستاگرامی مداووی در این باره چنین نوشت: «ما برای ازدواج لیلا جورج و شان پن بسیار خوشحال هستیم. ما شما را دوست داریم. از شما به خاطر خانواده و فرزند بودن برای مایک ممنونیم. از اینکه فهمیدیم نیمه گمشده خود را پیدا کرده اید بسیار خوشحالیم، عشق واقعی که دنیا را به سمت بهتر بودن تغییر می دهد. شما برای بودن در کنار هم آفریده شده اید. خداوند هر دوی شما و خانواده ای که به آن پیوسته اید را مورد لطف خود قرار دهد».

ازدواج سوم شان پن علیرغم اختلاف سنی 31 ساله با همسرش

او در ادامه تصویری را منتشر کرده که ظاهراً حلقه های ازدواج پن و جورج است. این دو همچنین پیام تبریکی از جاش برولین، دوست و همبازی شان پن در فیلم Milk دریافت کرده اند. او در پیامی اینستاگرامی خطاب به این زوج چنین نوشته است:«پرنده های عاشق عروسی تان مبارک. احترام ما را به این عروسی زیبا بپذیرید. شان و لیلا». این سومین ازدواج شان پن است. وی از سال 1985 تا 1989 با مدونا ستاره موسیقی پاپ ازدواج کرد و پس از آن نیز برای مدتی با رابین رایت بازیگر سریال House Of Cards زندگی می کرد. این دو بعد از 14 سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند در سال 2010 از هم جدا شدند.

ازدواج سوم شان پن علیرغم اختلاف سنی 31 ساله با همسرش

شان پن و مدونا

ازدواج سوم شان پن علیرغم اختلاف سنی 31 ساله با همسرش

شان پن و رابین رایت

پن همچنین از سال 2013 تا 2015 با شارلیز ترون دیگر بازیگر مشهور هالیوودی نامزد بود. وی اخیراً اعتراف کرده که رابطه با او کمی دشوار است ودر برنامه هاوارد استرن در ماه ژوئن از عشق خود به لیلا جورج صحبت کرده بود. وی در این مصاحبه چنین گفته بود: «آدم بد عنقی هستم؟ بلکه اینطور فکر می کنم. می گویم که من شخصی هستم که با انرژی زیاد حس کرده و واکنش نشان می دهد، من به اشتباه باعث شده ام دیگران فکر کنند که این تمام من است. فکر می کنم که کسی که شما در مورد او صحبت می کنیم بانویی به نام لیلا جورج باشد، او مرا بسیار بیشتر و بهتر از خودم ار این سطح می شناسد و این بدان معنا نیست که با ادراکات او در مورد خودم موافقم اما آن ها را جالب می دانم».

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد ازدواج هافثور پی‌ یرشون و همسر دومش کلزی هنسون بدانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان