کارگاه ثابت تولید ماسک سپاه در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: با ورود اولین محموله مواد اولیه بهداشتی به استان توسط قرارگاه خاتم از روز پنج شنبه کارگاه ثابت تولید ماسک در دهکده مقاومت بسیج مرکز استان دایر خواهد شد.

کارگاه ثابت تولید ماسک سپاه در خراسان شمالی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی : سردار ابوالقاسم چمن امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: عدم ارائه آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا یک بی‌تفاوتی خاصی را در جامعه نهادینه کرده است.

وی با بیان اینکه ارائه آمار با حساسیت مردم همراه است، افزود: زمانی که آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از آن در جامعه منتشر می‌شود مردم حساسیت خاصی را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خرج می‌دهند لذا شایسته است مسئولان این امر تدابیر خاصی را اتخاذ کنند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از ورود محموله مواد اولیه بهداشتی به استان طی چهارشنبه هفته جاری خبر داد و در این باره گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) روز چهارشنبه هفته جاری اولین محموله مواد بهداشتی شامل 500 هزار ماسک و 50 عدد چرخ خیاطی به استان وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 10 کارگاه تولید و دوخت ماسک در استان فعال هستند خاطرنشان کرد: با ورود اولین محموله مواد اولیه بهداشتی به استان توسط قرارگاه خاتم از روز پنج شنبه کارگاه ثابت تولید ماسک در دهکده مقاومت بسیج مرکز استان دایر خواهد شد.

فرمانده سپاه استان در پایان با اشاره به لزوم اهتمام و بازرسی و نظارت از سوی مدیران اضافه کرد: مدیران باید در خصوص بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام خاصی به خرج دهند لذا از تمام توان نیروهای داخلی خودشان در جهت بازرسی و نظارت استفاده نمایند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان