تصمیم جدی مایکروسافت برای خرید تیک‌تاک

احتمالا تا ۱۵ سپتامبر مذاکرات برای خرید این اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو تکمیل می شود.

تصمیم جدی مایکروسافت برای خرید تیک‌تاک

به گزارش اسپوتنیک با استناد به اعلامیه منتشره شرکت مایکروسافت، احتمالا تا 15 سپتامبر مذاکرات برای خرید این اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو تکمیل می شود.

مایکروسافت پس از دریافت اطمینان از رئیس جمهور آمریکا برنامه خود برای خرید اپلیکیشن چینی تیک تاک را تایید کرد. این  شرکت فناوری آمریکایی روز 2 ماه اوت اعلام کرد به سرعت مذاکرات با شرکت مادر تیک تاک ( بایت دنس) را  دنبال می‌کند.

پس از آنکه دونالد ترامپ اعلام کرد مخالف هرگونه معامله ای است و تیک تاک را در سراسر آمریکا ممنوع خواهد کرد، مایکروسافت  مذاکرات برای خرید اپلیکیشن چینی را متوقف کرد.

مایکروسافت درباره خرید تیک تاک گفت:« ساختار جدید براساس تجربیات مورد علاقه کاربران این پلتفرم  ساخته و از سوی دیگر قابلیت های امنیتی در طراز جهانی و اقدامات حفاظتی نیز انجام می شود.

به عنوان مثال مایکروسافت تضمین می کند تمام اطلاعات کاربران آمریکایی تیک تاک به آمریکا منتقل و در این کشور نگهداری شود. همچنین اگر اطلاعاتی خارج از آمریکا ذخیره شده باشد، مایکروسافت حذف این موارد از سرورهای خارج کشور را نیزتضمین می کند.

البته  مذاکرات خرید تیک تاک در مراحل اولیه است و هیچ تضمینی برای نهایی شدن آن وجود ندارد.  علاوه برآن هرگونه قراردادی تحت بررسی های دقیق قرار می گیرد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان