رکوردشکنی فیلم قدیمی نولان در گیشه چین

فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان، رکورد فروش روزانه از زمان بازگشایی‌ها در این کشور را ثبت کرد

رکوردشکنی فیلم قدیمی نولان در گیشه چین

فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان، رکورد فروش روزانه از زمان بازگشایی‌ها در این کشور را ثبت کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «دلیتل» در هفته دوم نمایش در گیشه کشور چین صدرنشین شد. چین مدتی است که به صورت آزمایشی اقدام به بازگشایی سینما‌ها کرده است.
با وجود محدودیت‌هایی در تعداد نمایش‌ها و همچنین فاصله گذاری اجتماعی، طبق گزار‌ش های محلی چین، گیشه این کشور در حدود 17.5 میلیون دلار فروش داشته است. فروش این هفته گیشه باعث شد که در مجموع گیشه امسال چین به فروش 364 میلیون دلار برسد. مبلغی که در مقایسه با سال گذشته افتی 93 درصدی را شاهد است. سال گذشته در زمانی مشابه، گیشه چین 5.4 میلیارد دلار فروش داشت.

3.3 میلیون دلار کافی بود تا فیلم سینمایی «دلیتل» برای چندمین هفته متوالی صدرنشین گیشه این کشور شود و به فروش کلی 11 میلیون دلار برسد. این فیلم با بودجه 15 میلیون دلاری، پیش از دوران کرونا در آمریکا 126 میلیون دلار فروخته بود.

به دلیل نبود فیلم‌های جدید، فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان در سینما‌های چین اکران داشت. این فیلم با رقم زدن 2.8 میلیون دلاردر افتتاحیه، بیشترین میزان افتتاحیه از زمان بازگشایی سینما‌ها را ثبت کرد. در این فیلم بازیگرانی مثل جسیکا چستین، آن هاتوی، متیو مک کانهی نقش آفرینی می‌کنند. به این ترتیب «میان ستاره ای» با احتساب فروش اصلی خود در سال 2014 به 111 میلیون دلار در چین رسید.

فیلم جدید کریستوفر نولان با عنوان «انگاشته» قرار است در آینده‌ای نزدیک در سینما‌های جهان اکران شود و این نشانه خوبی برای او خواهد بود که هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم «انگاشته» در چین اعلام نشده است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان