باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

نایب رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: سال آینده، باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : حمیدرضا موحدی زاده ظهر امروز  در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی مشهد اظهار داشت: طی سه سال گذشته بیش از 700 مصوبه به تصویب رسیده که از این تعداد 534 مورد لوایح شهرداری و 113 مورد نیز طرح‌های نمایندگان مردم در شورا بوده است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: در این مدت رقمی معادل 4 هزار و 50 میلیارد تومان تهاتر را عملیاتی کردیم و بدهی خود را به بانک‌ها صفر کردیم. همچنین بیش از 5 هزار میلیارد تومان از مطالبات بر زمین مانده شهرداری را برای توسعه شهر بازگرداندیم.

موحدی‌زاده بیان کرد: احداث باغ کتاب مشهد و شهر دوستدار کودک، تهیه 60 واگن باقی‌مانده قطار شهری و بازچرخانی آب خاکستری نیز برخی از مصوبات مهم این دوره بوده است. باغ موزه دفاع مقدس نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سال 99 نیز در حمایت از پیشگیری از شیوع کرونا ده‌ها میلیارد تومان مستقیم و غیرمستقیم هزینه کردیم.

موحدی زاده گفت:  به کار گیری بانوان آتش نشان، کمک ده‌ها میلیارد تومانی مستقیم و غیر مستقیم شهرداری در حوزه کرونا مصوبه مبارزه با فساد و سوت زنی از دیگر مصوبات مهم ماست.

موحدی زاده با اشاره به 17 مرداد و روز خبرنگار اذعان داشت:رسالت خبرنگار آگاهی بخشی اطلاع رسانی انتقاد و شفاف سازی و انعکاس صدای مردم است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان