برگزاری نشست هم اندیشی بررسی مشکلات کارفرمایان و کارگران شرکت بهین پالایش قشم

صبح امروز، با حضور مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، نشست هم اندیشی بررسی مشکلات کارفرمایان و کارگران شرکت بهین پالایش برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی بررسی مشکلات کارفرمایان و کارگران شرکت بهین پالایش قشم

به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این نشست صبح امروز دوشنبه 13 مرداد ماه، با حضور مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان سازمانی و شهرستانی باهدف بررسی مسایل و مشکلات کارفرمایان و کارگران بهین پالایش برگزار شد.
بازبینی مطالبات کارگران، امکان سنجی برگزاری جلساتی با پیمانکاران و کارگران برای دریافت انتقادات و پیشنهادات هر دو گروه و لزوم تفهیم آسیب های ناشی از توقف کار بدون هیچ گونه دلیل موجه از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موارد  مطرح شده در این نشست بود.
تاکید بر صیانت از حقوق کارگرانی که بدون اطلاع از قوانین کار، آینده شغلی خود و چرخه تولید کشور را به خطر می اندازند نیز از دیگر مباحثی بود که در نشست مذکور به آن پرداخته شد. 
در پایان، برگزاری جلساتی با نمایندگان کارگری و پیمانکاران ذیربط برای رسیدن به توافقات اصولی و حل مشکلات جامعه کارگری شرکت بهین پالایش قشم، مورد تاکید قرار گرفت.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان