ماجرای اعتصاب رانندگان اتوبوس‌های ارومیه چیست؟

ماجرای اعتصاب رانندگان اتوبوس‌های ارومیه پایان یافت و در دیدار آنان با شهردار ارومیه، درخواست‌ها مطرح و بنا بر پیگیری شد.

ماجرای اعتصاب رانندگان اتوبوس‌های ارومیه چیست؟

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، صبح امروز خبری در رسانه‌های مجازی مبنی بر اعتصاب رانندگان اتوبوس‌های ارومیه منتشر شد.

رانندگان اعتقاد داشتند، هیچ کسی به درد آنها نمیرسد و متاسفانه شهرداری بیمه رانندگان را پرداخت نکرده و از طرفی درآمد آنها 80 درصد بعد از شیوع کرونا کاهش یافته است و هیچگونه حمایتی از سوی نهادی صورت نگرفته و تنها کمک آنان توزیع روغن موتور برای یکبار بوده است.

بعد از این خبر، رانندگان اتوبوس دیداری با شهردار ارومیه داشتند.

بنا به نوشته رسانه شهرداری:

در این دیدار با توجه به درخواست های رانندگان اتوبوس موارد زیر مطرح شد:

دستور شهردار ارومیه برای پرداخت کامل هزینه بیمه رانندگان اتوبوس به مدت یکسال تا نیمه مرداد ماه سال 1400  از سوی شهرداری با مجوز شورای اسلامی شهر

پیگیری سخت و زیان آور شدن شغل رانندگان اتوبوس بخش خصوصی در دیدار آتی با رئیس مجلس شورای اسلامی و  تلاش برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی
تعویض مسیرهای کم بازده بخش خصوصی با اتوبوس های شهرداری
مطرح کردن  پیشنهاد کمک هزینه برای تعمیر اتوبوس ها در شورای اسلامی شهر

همچنین شورای شهر ارومیه کمک هزینه یک میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی خطی، شهری و تاکسی تلفنی‌های زیرنظر شهرداری، مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای رانندگان مینی‌بوس و مبلغ دو میلیون تومان برای رانندگان اتوبوس بخش خصوصی شهر ارومیه بابت کمک‌هزینه بلاعوض جهت خرید لاستیک یا بیمه مصوب کرده تا بعد از تصویب فرمانداری اجرایی شود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان