نتانیاهو: اسرائیل بالاترین میزان مبتلایان به کرونا را دارد

بنیامین نتانیاهو" دوشنبه شب با اذعان به ناکارآمد بودن سیستم بهداشتی این رژیم و ناتوانی آن در کنترل شیوع ویروس کرونا گفت که اسرائیل یکی از بالاترین میزان ابتلا به کووید-۱۹ را در جهان داراست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی "یورونیوز"، نتانیاهو بار دیگر اعتراف کرد، اسرائیل یکی از مناطقی است که به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کووید-19 بیشترین آسیب را دیده و باید برای کاهش شمار مبتلایان تلاش شود.

وی که در جلسه شورای وزارتی مبارزه با ویروس کرونا سخن می‌گفت، افزود: شمار جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کرونا در اسرائیل درحال افزایش و این خبر بسیار بدی است.

براساس گزارش روزنامه "جروزالم پست" چاپ سرزمین‌های اشغالی قرنطینه کامل دوباره اسرائیل از نیمه یا پایان ماه جاری میلادی یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که در شورای مبارزه با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین یکی دیگر از مسائلی که در این جلسه بررسی شد، اجرای طرح قرنطینه جزیی اسرائیل در اوقات مشخصی از شب یا در تعطیلات آخر هفته بود، اما با پایان این جلسه، هیچ تصمیم نهایی گرفته نشد.

اظهارات نتانیاهو درحالی مطرح می‌شود که سرزمین‌های اشغالی هفته‌هاست صحنه تظاهرات اعتراضی به شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع کرونا است و معترضان رو به روی اقامتگاه نتانیاهو دست به تظاهرات اعتراضی می‌زنند و خواستار استعفای بی‌بی از مقام نخست وزیری هستند.

پیش‌تر براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه 12 رژیم صهیونیستی، 58 درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی از عملکرد نتانیاهو در کاهش تاثیر کرونا بر جنبه‌های اقتصادی ناراضی بودند.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، با ثبت یکهزار و 90 مورد جدید ابتلا به کووید-19، شمار مبتلایان به 74 هزار و 102 نفر و شمار جان‌باختگان به 546 نفر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان