از رهبری یاد بگیریم؛هم آن مدیر روزنامه ای که نمی تواند۵۰۰۰نسخه اش را بفروشد،هم نماینده ای که بی ثمربودن شعارهایش،او را افسرده کرده

محمدمهاجری در یادداشتی در روزنامه ایران با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در عیدقربان نوشت:در بیانات روز عید قربان معظم له جمله‌ای تأمل برانگیز به چشم می‌خورد.ایشان در قضاوت درباره دولت کنونی گفتند که در بخش‌هایی از دولت کارهای خوبی انجام شده است.

از رهبری یاد بگیریم؛هم آن مدیر روزنامه ای که نمی تواند5000نسخه اش را بفروشد،هم نماینده ای که بی ثمربودن شعارهایش،او را افسرده کرده
چه کسی بیش از رهبرانقلاب، از ناکارآمدی‌های سیستم‌های اجرایی، قضایی، تقنینی و نظارتی کشور مطلع است؟ و چه کسی با این حجم از اشراف، محق‌تر است به انتقاد از آنها؟ با این حال می‌بینیم رهبری به اقتضای شرایط سخت روز، راه را نشان می‌دهند.
آن روز که عده‌ای از نمایندگان مجلس یازدهم از روی احساسات  و نشناختن شرایط همه جانبه کشور، خشمگینانه از سقوط دولت سخن می‌گفتند و برخی از مخالفان دولت قند توی دلشان آب شد، با فرمان «ایست» رهبر مواجه شدند. چرا؟ چون هل دادن مملکت به سوی پرتگاه که هنر نیست. رهبری بر همه اوضاع کشور تسلط دارند و قضاوت و تصمیم‌گیری‌شان به‌دلیل اشراف بالا، بیشترین انطباق با مصلحت را دارد.
خوب است همه ما از ایشان یاد بگیریم. هم، آن مدیر روزنامه‌ای که تیراژ 5000 نسخه‌ای اش را نمی‌تواند بفروشد و درعین حال ادعا دارد با انتقاداتش به زمین و زمان، دارد مملکت را اصلاح می‌کند؛ هم آن نماینده محترم مجلس که با مندرس و ناکارآمد شدن شعارهای تبلیغاتی- انتخاباتی‌اش سر به گریبان افسردگی برده؛ هم آن سیاست پیشه‌ای که یادش رفته در دوران قدرتش چه خونی به دل مردم کرده؛ هم آن مقام قضایی که گمان می‌برد با بستن و فیلترکردن، دنیا گلستان می‌شود؛ هم آن بازرگانی که آزاد کردن نرخ همه چیز را راه‌حل مشکل کشور می‌داند و یادش رفته که همین سیاست چندصباحی مردمان زیادی را به خاک سیاه نشانده... همگی می‌توانند با بهره‌گیری از روش معتدل و منصفانه رهبرانقلاب، اجازه دهند کشتی طوفان‌زده روزهای سخت کنونی، آرام و منطقی مدیریت شود و به ساحل امن برسد.
23302
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان