مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان: راننده خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد همدان راهی زندان شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از بازداشت راننده متخلف خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه «عباس آباد» همدان که فیلم تخلف وی در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان: راننده خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد همدان راهی زندان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ منصور ستوده از بازداشت راننده خاطی خودروی تخلیه فاضلاب در رودخانه «عباس آباد» همدان خبر داد و گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی پیرامون تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس‌آباد توسط یکی از ماشین‌های جمع‌آوری فاضلاب، پس از بررسی فیلم مذکور پلاک خودرو شناسایی شد و مشخصات در اختیار دادستان و محیط زیست قرار گرفت تا پیگیری‌های لازم و برخورد قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه با دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی متخلف شناسایی و ماشین وی توقیف شد، خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ای همدان با جدیت طرح شکایت در محاکم قضائی را پیگیری کرد و در پی این موضوع، با دستور دادستان، راننده خاطی بازداشت و پس از تشکیل پرونده قضائی، فرد خاطی راهی زندان شد.

ستوده افزود: حفظ محیط‌زیست و سلامت مردم از جمله اولویت‌های مهم مسئولان بوده و در این راستا هیچ مسامحه‌ای با متخلفان صورت نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تنها بخشی از آب رودخانه‌ها پس از تصفیه به مصرف شرب می‌رسد، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از آب شرب همدان از طریق چاه‌ها و منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان