تولید ۴میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

بیش از ۴میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در ۴ماهه امسال از سوی واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

تولید 4میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  در 4ماهه سال جاری، 4میلیارد و 76میلیون و118هزارکیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
از این میزان انرژی، 1میلیارد و 835میلیون و 884هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 2میلیارد و 240میلیون و 234هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.
در بازه زمانی 4ماهه امسال، از این میزان انرژی، 55درصد، سهم تولید واحدهای بخاری و 45درصد هم سهم تولید واحدهای سیکل ترکیبی بوده است.
معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه، هرساله با پایان فصل گرما و در پی آن، کاهش تقاضای مصرف برق در کشور، اقدام به تدوین برنامه تعمیرات واحدهای سیزده گانه می کند.
برنامه های تعمیرات واحدها که برای کسب آمادگی تولید برق پایدار در طول سال، به ویژه فصل پرمصرف تابستان عملیاتی می شود، از ابتدای مهر هرسال، آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد از آن ادامه می یابد.
نیروگاه شهید رجایی با دارا بودن 13واحد بخاری و سیکل ترکیبی، از آمادگی بالا برای تولید برق پایدار و مطمئن در پیک تابستان امسال برخوردار است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان