بازدید سفیر اتریش از شرکت های سینره و زردبند در کهگیلویه و بویراحمد

سفیر اتریش با همراهی رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران، معاون اقتصادی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی سینره و زرد بند بازدید کرد.

بازدید سفیر اتریش از شرکت های سینره و زردبند در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛سفیر اتریش با همراهی رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران، معاون اقتصادی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی سینره و زرد بند بازدید کرد.

حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: توسعه واحد تولیدی سینره در دستور کار ما قرار دارد و حدود 20 میلیارد تومان اعتبار برای این کار پیش بینی شده است.

وی بر حمایت همه جانبه دولت از تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: از سرمایه گذاران در بخش های معدن، کشاورزی و گردشگری استقبال می کنیم.

معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: با حمایت از شرکت های تولیدی استان خلاء عرضه و تقاضا را در استان برطرف می کنیم.

وی به ظرفیت تولید مواد آرایشی و بهداشتی در استان اشاره کرد و افزود: امید است زمینه همکاری استان با شرکت های اتریشی در این خصوص فراهم شود.

اشتفان شُلتس سفیر اتریش در ایران نیز در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در بازدید کوتاهی که از این شرکت داشتم متوجه شدم که بر پایه دانش بنا نهاده شده و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: آمادگی داریم تا پس از بررسی های لازم زمینه مشارکت و همکاری با شرکت های مختلف این استان فراهم شود.

گفتنی است 《اشتفان شُلتس》 سفیر اتریش در ایران امروز جهت بررسی ظرفیت های حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد.

دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان و بازدید از شرکت تولیدی سینره( طبیعت زنده) و زردبند از جمله برنامه های این سفر یک روزه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان